سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 تا از بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی

چرا ماندگاری و پخش بوی یک عطر تا این اندازه مهم است؟!

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که شخصی از شما اسم عطرتان را بپرسد و این حس لذتبخش را تجربه کرده باشید. و همینطور ممکن است هزینه گزافی بابت خرید ادکلن اصل پرداخت کرده باشید و هیچ بازخورد مثبتی از آن نگیرید.

عطرها هرچقدر هم که خاص و جذاب باشند بدون داشتن ماندگاری و پخش بوی کافی نمی‌توانند در نظر اطرافیان ما تاثیر مثبت ایجاد کنند.

شاید انتخاب عطری که هم خاص و جذاب باشد و هم از ماندگاری و پخش بوی قابل توجهی برخوردار باشد دغدغه خیلی از کسانی باشد که به عطر و ادکلن علاقه ویژه‌ای دارند. بنابراین ما در این مطلب به معرفی  تعدادی از بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی می‌پردازیم.

عطر Nasomatto Black Afgano؛ با صلابت، پرقدرت، مقتدر و مردانه

حتی اگر شما یک عطرباز حرفه‌ای هم نباشید قطعا نام و رایحه عطر بلک افغان برایتان آشناست. عطر ناسوماتو بلک افگانو یا همان بلک افغان در سال 2016 به بازار معرفی شد و به سبب طراحی خاصی که در رایحه داشت توانست توجه بسیاری از علاقه مندان به دنیای روایح را به خود جلب کند.

بلک افغان از غلظت پرفیوم اکستریت بهره می‌برد که بالاترین غلظت در بین عطرها به شمار می‌رود و به همین سبب از ماندگاری و پخش بوی بسیار بسیار بالایی برخوردار است. ماندگاری و پخش بوی بالای این عطر باعث می‌شود که تا ساعتها نیاز به استفاده مجدد از آن نداشته باشید و به همین دلیل علی رغم اینکه این عطر به صورت اورجینال در حجم 30 میلی لیتر عرضه می‌شود مدت زمان طولانی‌تری از بسیاری از عطرهای 100 میلی لیتری دوام می‌آورد.

بلک افغان دارای رایحه‌ای گرم و تلخ، مرموز، بسیار سنگین و دودی است که آن را به یکی از بهترین انتخابها برای روزهای سرد سال بدل می‌کند و اگر از علاقه مندان به این سبک روایح باشید از بوییدن آن سیر نخواهید شد.

علی رغم اینکه این عطر به عنوان یک عطر اسپرت و مشترک بین خانم‌ها و آقایان معرفی و عرضه شده اما کفه ترازو به سمت مردانه بودن این عطر سنگینی می‌کند و استفاده از آن برای خانم‌ها اصلا توصیه نمی‌شود.

عطر Amouage Interlude؛ لوکس و اشرافی به سبک آمواژ

برند آمواژ یک نیش برند عربی است که به تولید عطرهای لوکس و تجملاتی شهرت دارد و عطر مردانه اینترلود معروف‌ترین و شناخته شده ترین عطر مردانه از این برند سرشناس است.

عطر مردانه آمواژ اینترلود در سال 2012 با طرحی از پیر نگرین و با رایحه‌ای گرم و تلخ، با فضایی شرقی و چوبی طراحی و روانه بازار شد.

روایح غالب در آمواژ اینترلود، چوب، چرم، عود و ادویه‌جات است و اگرچه در زمان اولین اسپری بسیار پرقدرت شروع می‌شود اما در ادامه از شدت رایحه کاسته شده و عطر و بویی زیبا، نرم و دلنشین را به نمایش می‌گذارد.

اینترلود از آن دسته عطرهایی است که در هر جمعی قوی‌تر از سایر عطرها به مشام می‌رسد و اگر می‌خواهید به کانون توجه جمع بدل شوید اینترلود می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

عطر Creed Aventus؛ تجلی قدرت و اقتدار ناپلئون بناپارت افسانه‌ای!

در سال 2010 عطری توسط برند کرید تولید و روانه بازار شد که جهانیان را انگشت به دهان گذاشت و می‌توان آن را یک اسطوره در دنیای عطرها دانست!

عطر مردانه اونتوس از برند کرید به چنان محبوبیت و فروش چشمگیری دست یافت که در طی سال‌های بعد از عرضه آن برندهای معتبر دیگری سعی کردند تا با الهام از رایحه اونتوس سهمی از بازار و محبوبیت این عطر بی‌نظیر را از آن خود کنند.

کرید اونتوس برای ادای احترام به ناپلئون بناپارت افسانه‌ای و با الهام از قدرت و شکوه او طراحی شده است. این منبع الهام در تک تک جزئیات طراحی این عطر از طراحی ظاهری گرفته تا رایحه آن به شکلی هنرمندانه گنجانده شده است؛ نت ابتدایی این عطر با رایحه‌ای میوه‌ای و گیاهان شهر Corsica که محل تولد و گذران دوران نوجوانی ناپلئون است. ترنج ایتالیایی که یادآور اولین پیروزی اوست تا گل یاسمن مصری که امپراطوری او تا آنجا وسعت یافته بود.

کاراکتر اونتوس مردی مقتدر، پرصلابت و دست نیافتنی است که اهداف و مسیر مشخصی در زندگی دارد و در راه رسیدن به آنها تمام نیروی خود را به کار خواهد گرفت؛ مردی مقتدر و قدرتمند همچون ناپلئون بناپارت!

 

عطر Dior Homme intense؛ برنده جایزه بهترین عطر مردانه در سال 2021

نمی‌شود صحبت از بهترین عطرهای مردانه باشد و نامی از بهترین عطر مردانه جهان در سال 2021 به میان نیاید.

عطر مردانه دیور هوم اینتنس در سال 2007 و با طرحی از فرانسوا دماشی تولید و روانه بازار شد. با اولین اسپری از دیور هوم اینتنس رایحه‌ای تلخ و خاک مانند از آن به مشام می‌رسد که تصویری پرقدرت از خود به نمایش می‌گذارد. این رایحه حاصل ترکیباتی گیاهی از سوسن و زنبق و گیاه خس خس است. با گذر زمان رایحه به سمت شیرینی و پودری شدن پیش می‌رود و در نهایت با گرمایی دلنشین خاتمه میابد.

شهرت دیور هوم اینتنس به سبب رایحه متضاد تلخ و شیرین و همچنین استفاده از نت گل زنبق است که فضایی پودری به عطر اضافه می‌کند که عطر و بویی شبیه به لوازم آرایشی خانم‌ها دارد و به همین جهت یکی از عطرهای مردانه‌ای است که بسیار مورد علاقه و توجه خانم‌هاست.

اما این تشبیه شما را به اشتباه نیندازد. شما با یک عطر ظریف و زنانه طرف نیستید؛ دیور هوم اینتنس عطری بسیار مردانه سنگین و رسمی است که مردی شیک، موقر و با اعتماد به نفس را به تصویر می‌کشد؛ یک جنتلمن واقعی!

عطر Lalique Encre Noire Extreme؛ چوبی، تلخ و مرموز!

بسیاری از کسانی که به دنیای عطر و ادکلن علاقه‌مند هستند با برند لالیک و عطر لالیک انکر نویر یا همان لالیک مشکی آشنایی دارند. این عطر مردانه در سال 2006 با طرحی از ناتالی لارسون روانه بازار شد و انقلابی در صنعت عطر بپا کرد. در پی موفقیت و فروش چشمگیر این عطر و نزدیک به 10 سال پس از آن نسخه دیگری از لالیک مشکی این بار با غلظت ادوپرفیوم روانه بازار شد و اینبار هم علاقه مندان به این عطر دوشت داشتنی را شگفت زده کرد. لالیک انکر نویر اکستریم از رایحه‌ای گرم و تلخ و چوبی بهره می‌برد. فضای کلی رایحه به نسخه اصلی لالیک مشکی پایبند بوده اما رایحه دودی‌تر و بالغ تر شده است. ماندگاری و پخش بو در این عطر بهبود چشمگیری داشته و همین مسئله نقص های لالیک مشکی را پوشش می‌دهد و نسخه کاملتری از آن را به نمایش می‌گذارد.

کاراکتر لالیک اکستریم مردی است خوش اندام و خوش چهره با شخصیتی مرموز که کت و شلواری مشکی و بسیار نفیس بر تن دارد و توجه هر شخصی را به خود جلب می‌کند.

عطر Bentley Intense؛ هیولای رام دنیای عطرها!

شرکت خودرو سازی بنتلی به تولید خودرهای باکیفیت، لوکس و پر زرق و برق شهرت دارد. در سال 2013 این شرکت با تولید عطر بنتلی مردانه و پس از آن بنتلی اینتنس توسط ناتالی لارسون وارد صنعت عطر شد.

عطر بنتلی اینتنس مردانه با غلظت ادوپرفیوم و رایحه‌ای گرم و تلخ و فضایی متضاد مدرن و کلاسیک، به گونه‌ای طراحی شده که تمامی وجوه و جنبه‌های لوکس و پر زرق و برق خودروهای بنتلی را به شنونده القاء کند و حقیقتا در رسیدن به این هدف کاملا موفق بوده است.

پشتوانه مالی این شرکت خودروسازی دست طراح را در استفاده از باکیفیت‌ترین اسانس‌ها و موارد اولیه کاملا باز گذاشته و نتیجه کار عطری است که در بین عطرهای هم رده خود از بیشترین کیفیت و محبوبیت برخوردار است. بنتلی اینتنس عطری است با کلاس، شیک و کاملا رسمی که همچون کت و شلواری شیک و نفیس بر تن صاحب خود می‌درخشد و چشم‌ها را به سمت خود خیره می‌کند.

کلام آخر

ما تعدادی از بهترین عطرهای مردانه با رایحه جذاب و ماندگاری بالا و پخش بوی عالی را به شما معرفی کردیم اما به این نکته توجه کنید که هنگام خرید عطر، پافشاری بیش از حد روی ماندگاری و پخش بوی عطرها ممکن است نتایج خوبی را برایتان به همراه نداشته باشد. ماندگاری و پخش بوی عطرها را با روش‌هایی مثل تجدید در طول روز تا حدی می‌توان افزایش داد اما اگر اریحه خاص و جذاب نباشد دیگر راه حلی برای این مشکل وجود ندارد؛ برای همین توصیه ما به شما این است که در زمان انتخاب و خرید عطر طراحی و جذابیت رایحه را در اولویت قرار دهید و سپس ماندگاری و پخش بوی آن را در تصمیم‌تان دخیل کنید.

برای خرید ادکلن مردانه اصل بهترین و مطمئن‌ترین راه خرید از فروشگاه‌های معتبر است. فروشگاه‌هایی همچون روژا، ایریکت، میثم عطر، سفیر و … از جمله فروشگاه‌هایی هستند که برای خرید ادکلن اصل می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

منبع: شفقنا