سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 تا از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی

راز دستیابی به جذابیت با انتخاب درست یک عطر خاص و ماندگار

اگر شما هم از علاقه‌مندان به دنیای عطرها و روایح باشید احتمالا تایید می‌کنید که گرفتن بازخورد مثبت از اطرافیان در مورد عطری که استفاده کرده‌اید برایتان بسیار مهم است و به همین دلیل است که هنگام خرید ادکلن زنانه گزینه‌های مختلف را بررسی و سبک و سنگین می‌کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اما یک عطر هرچه قدر هم که خاص و جذاب باشد اگر ماندگاری و پخش بوی کافی نداشته باشد نمی‌تواند شما را به هدفتان برساند و احتمالا از خرید آن نا امید خواهید شد.

بنابراین این سوال همیشه در ذهن مخاطبین شکل می‌گیرد که چه عطری بخرم که هم رایحه خاص و جذاب و هم ماندگاری و پخش بوی عالی داشته باشد.

ما در این مطلب قصد داریم به همین سوال پاسخ بدهیم و تعدادی از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی را به شما معرفی کنیم.

عطر Chanel Coco Mademoiselle؛ برنده جایزه بهترین عطر جهان در 3 سال پیاپی

برند شنل در سال 2001 عطری را روانه بازار کرد که علاقه‌مندان به دنیای عطرها را انگشت به دهان گذاشت! عطر زنانه کوکو مادمازل عطری که 3 سال پیاپی به عنوان بهترین عطر زنانه جهان انتخاب شد.

کوکو مادمازل توسط ژاک پولگ و برای ادای احترام به شخصیت بزرگ و متفاوت خالق این برند، کوکو شنل طراحی شده است. کوکو مادمازل از رایحه‌ای ملایم، نسبتا شیرین با ماندگاری و پخش بوی عالی بهره می‌برد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در تمام فصول سال است.

کوکو مادمازل دارای رایحه‌ای لوکس، پر زرق و برق و رسمی و سمبلی از توانگری و ثروت است؛ این همان جهان رویایی خانم‌هاست که ژاک پولگ به شکلی هنرمندانه آن را نقش زده است. شکوه، جلال و تجملات همراه با زیبایی و لطافت زنانه تنها بخشی از ویژگی‌هایی است که کوکو مادمازل به شنونده القا می‌کند و به همین علت است که خانم ‌ها عاشقانه آن را می‌پرستند.

عطر Lancome La Vie Est Belle؛ رایحه‌ای لطیف و دخترانه از گلها و میوه‌ها

اگر صحبت از رایحه جذاب با ماندگاری و پخش بوی بالا باشد عطر زنانه لانکوم لاویه بل قطعا یکی از اولین گزینه‌هایی است که به ذهن هر فرد عطرشناسی می‌رسد. لانکوم لاویه بل حاصل 3 سال تلاش سه عطرساز مطرح جهان اولیور پولگ، دومینیک روپیون و آنه فیلیپو بوده که از بین بیش از 5000 نسخه متفاوت انتخاب و نهایی شده و در آن به تک تک جزئیات و وجوه زنانه یک عطر توجه شده است.

در هرم بویایی این عطر جذاب و در ابتدا ترکیبی میوه‌ای از انگور سیاه و گلابی به مشام می‌رسد. رد پای حضور وانیل و پرالین از همان ابتدا به چشم می‌خورد که حسی خوشمزه و خوردنی به عطر اضافه می‌کند. در نت میانی ترکیبی ظریف و زنانه از زنبق، شکوفه پرتقال و یاس به مشام می‌رسد که در نهایت با گرمایی ملایم و دلنشین خاتمه میابد و ماندگار می‌گردد.

لاویه بل که در زبان فرانسوی به معنی "زندگی زیباست" رایحه‌ای گرم و شیرین و ترکیبی ظریف، دخترانه و دوست داشتنی از گلها و میوه‌هاست که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روزانه در فصول سرد سال باشد.

images_1663578577.jpg

عطر Carolina Herrera Good Girl؛ بانوی فریبنده و دلربای دنیای عطرها

گود گرل را شاید بتوان یکی از پر سر و صدا ترین و پر حاشیه ترین عطرهای چند سال اخیر دانست و علت آن هم ظاهر شیشه آن است که به زیبایی و به شکل یک کفش پاشنه بلند طراحی شده است. این عطر در سال 2016 و با طرحی از لوییس ترنر توسط برند کارولینا هررا تولید و روانه بازار شد و توانست به موفقیت و فروش چشمگیری دست پیدا کند. در پی این موفقیت و در طی سال‌های بعد همواره نسخه‌های متعددی از این عطر روانه بازار شده است.

گود گرل ظاهری بسیار جذاب و اغوا کننده دارد اما این جذابیت تنها به ظاهر عطر ختم نمی‌شود. در داخل این بطری جذاب رایحه‌ای پنهان شده که با اولین اسپری شنونده را مسحور خود می‌کند. کفش پاشنه بلند، نمادی از ظرافت و اغواگری زنانه است و این ویژگی به شکلی هنرمندانه در تمامی جزئیات طراحی این عطر از شکل ظاهری تا رایحه رعایت شده است.

گود گرل از ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی برخوردار است و اگر به دنبال تبدیل شدن به کانون توجه جمع هستید گود گرل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

عطر Viktor & Rolf FlowerBomb؛ انفجاری از عطر گلها و شکوفه‌های بهاری

عطر زنانه فلاوربمب از برند ویکتور اند رولف، در سال 2005 و به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این برند توسط سه طراح چیره دست کارلوس بنایم، الیور پولک و دومتیله برتیر طراحی و روانه بازار شد. ایده طراحی این عطر خلق رایحه‌ای پر جنب و جوش و پرتکاپو با هجومی از عطر گل‌ها بود که در عین حال ظریف و فریبنده هم باشد. رایحه فلاوربمب همچون نامش انفجاری از عطر گل‌ها و شکوفه‌های بهاری است که حس و حالی شبیه به قدم زدن در باغی پر از گلهای بهاری را برای شنونده تداعی می‌کند.

در هرم بویایی این عطر بی‌نظیر و در ابتدا ترکیبی از گل اوسمانتوس، چای و ترنج به چشم می‌خورد. با گذشت زمان قلب رایحه پدیدار می‌شود و ترکیبی از یاس، فریزیا، رز، ارکیده و شکوفه پرتقال به مشام می‌رسد و در نهایت با گرمایی ملایم و دلنشین از مشک و نعناع هندی خاتمه میابد و ماندگار می‌گردد.

فلاور بمب کاراکتری بسیار شیک، جذاب و همه پسند از گلها را به نمایش می‌گذارد و اگر به عطرهای گلی علاقه‌مند هستید فلاوربمب شما را نا امید نخواهد کرد.

images_1663578598.jpg

عطر Mugler Alien؛ بیگانه‌ای مرموز در دنیای عطرها!

برند موگلر برندی پر آوازه و شناخته شده در دنیای مد و فشن است که به طراحی‌های خاص و ساختار شکن خود شهرت دارد. عطر زنانه الین، شناخته شده ترین عطر از این برند نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست. عطر زنانه الین در سال 2005 با طرحی از دومنیک روپیون و لورن بروئر تولید و روانه بازار شد. در طراحی الین به معنی "بیگانه" تمامی خصوصیات و ویژگی‌های یک موجود بیگانه به اجرا درآمده است؛ از انتخاب نام آن تا ظاهری شبیه به یک شئ عجیب و غریب فضایی و رایحه‌ای عجیب و غیر معمول، همگی دریچه‌ای به دنیایی مرموز و نامانوس را به روی شنونده باز می‌کنند.

رایحه غالب در الین عطر شفاف و صیقل خورده یاس است. اما الین خوانش جدید و متفاوتی از این رایحه را به نمایش می‌گذارد. ترکیب یاس با عنبر و روایح چوبی کاراکتری به عطر بخشیده که در عین لطافت و زنانگی، دارای فضایی تلخ، سنگین و بسیار مرموز است.

الین دارای رایحه‌ای نسبتا گرم است و تلخی جذابی در آن احساس می‌شود که از فضای شیرین و میوه‌ای و وانیلی عموم عطرهای زنانه فاصله گرفته است. این تلخی به شکلی هنرمندانه در عطر بالانس شده و چیزی از لطافت و زنانگی آن کم نمی‌کند.

الین از آن دسته عطرهایی است که توجه و کنجکاوی هر شنونده‌ای را برانگیخته می‌کند و اگر به قرار گرفتن در کانون توجه جمع علاقه‌ای ندارید پیشنهاد می‌کنیم این عطر را از لیست انتخاب‌های خود خط بزنید!

کلام آخر

اگر شما هم قصد خرید عطر را دارید باید بگوییم که این تازه شروع راه است. در این مطلب تعدادی از بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی را مورد بررسی قرار دادیم اما تعداد انتخاب‌هایی که می‌توانید داشته باشید بسیار بیشتر از این چند مورد است. تنوع بسیار بالای عطرها و همچنین انبوه عطرهای تقلبی موجود در بازار همین خرید لذت بخش را به یک دغدغه و کاری چالش بر انگیز تبدیل می‌کند.

بنابراین قبل از اقدام به خرید، در بین سایتهای معتبر جستجو و از بین گزینه‌های موجود و بر اساس دسته‌بندی‌های مختلف فیلتر کنید تا به گزینه‌های محدودتر و در نهایت یک گزینه نهایی برسید.

پیشنهاد ما به عنوان بهترین راه برای خرید ادکلن اصل فقط و فقط خرید از فروشگاههای معتبر است. روژا، میثم عطر، سفیر، ایریکت و ... تعدادی از فروشگاه‌هایی هستند که می‌توانید برای خرید یک ادکلن اصل و با کیفیت روی آنها حساب کنید.

منبع: جام جم آنلاین